Nieuws

Leuke recensie die we graag willen delen.

jun 24, 2015

Onder professioneel werkgeverschap valt volgens Servorg meer dan alleen het tijdig verlonen en het verzorgen van arbeidsovereenkomsten conform de cao. De ontwikkeling van haar medewerkers vindt zij minstens net zo belangrijk. Want, hoe professioneler de medewerker, hoe prettiger en duurzamer de samenwerking met onze opdrachtgevers verloopt. Dit is dan ook één van de redenen waarom de Servorg Academy is opgericht.

Voor u als horecaondernemer is het handig om te weten dat de Servorg Academy medewerkers de mogelijkheid biedt om diverse trainingen te volgen. Denk hierbij aan Sociale Hygiëne, HACCP, EHBO, BHV, maar ook aan bijvoorbeeld trainingen zoals Gastvrijheid, Omgangsvormen en Etiquette, Basisvaardigheden Horeca, Goed Gastheerschap en Omgaan met agressie.

Servorg kan hierin tegemoet komen door deze opleidingskosten (deels) voor haar rekening te nemen of de gederfde opleidingsuren te vergoeden. Ook is het mogelijk dat de Servorg Academy speciaal incompany-trainingen ontwikkelt, toegespitst op uw organisatie. Zo functioneren uw medewerkers als professionals op de werkvloer en in lijn met hetgeen u wilt uitstralen!

Wilt u weten wat de Servorg Academy voor u en uw medewerkers kan betekenen? Neem contact op met Martine Visser. Telefoon 0681108270 of info@servorgacademy.nl.

Recensie Herberg Vlietzigt.

Herberg Vlietzigt heeft 30 jaar naam en faam hoog te houden als het om haar credo; “ gewoon gastvrij genieten”  gaat . Onze bedrijfsvoering is gericht op feesten en partijen. Voornamelijk het verzorgen van de gehele huwelijksdag of een deel ervan; receptie, diner of feest en natuurlijk bedrijfsevenementen, vergaderingen en workshops. 

Sinds kort ook voor gasten die graag bij ons “ Op Visite” komen. Op Visite is ons nieuwe passanten-concept, een oase van rust voor koffie, lunch of een uitgebreide borrel. Een aanvulling en daarmee een verandering in de bedrijfsvoering en uitstraling van Herberg Vlietzigt.

In alles stellen wij gastvrijheid bovenaan, het is tenslotte het hoogste doel in de horeca om je gast te laten genieten.Personeel is in dat spel een schakel die het moeilijkst beheersbaar is.

Herberg Vlietzigt staat bekend om onze professionaliteit en bovenal om onze gastvrijheid. Onze medewerkers vervullen daarin een sleutelrol. Wij hebben een vast basis-team, aangevuld met seizoenmedewerkers, die overigens meerdere seizoenen met veel plezier blijven werken bij ons. 

Al jaren werken wij samen met Servorg om deze medewerkers ook(!) zo goed mogelijk te bedienen.Binnen deze samenwerking heeft de Servorg  Academy speciaal voor Herberg Vlietzigt een training ontwikkeld die,  voordat ons hoogseizoen begint, al onze medewerkers (dus niet alleen de payrollers) op scherp zet en zorgt dat de neuzen dezelfde kant opstaan.  Aan de hand van ons handboek en onze bedrijfsfilosofie, is er een training ontwikkeld. Inspirerend en doortastend wordt daarin getraind  op de kennis over onze producten. Ook wordt er d.m.v. een rollenspel met het gehele team geëvalueerd hoe wij anticiperen en omgaan met onze gasten. Ook wat wij willen uitstralen wordt daarin meegenomen. Met als resultaat dat wij werken met  medewerkers die zich bewust zijn van hun rol als gastvrouw/heer en onze filosofie over gastvrijheid op een natuurlijke manier overdragen naar onze gasten.

Natuurlijk, Servorg is net als andere payroll-organisaties verplicht om scholing voor haar medewerkers te verzorgen. Zij onderscheiden zich door deze verplichting te gebruiken om een toegevoegde waarde te creëren. Maatwerk en doortastend luisteren naar de behoeften van het bedrijf, maakt dat onze medewerkers en daarmee onze prachtige locatie al jaren aan de top van gastvrijheidsbeleving staan.

Ronald en José bedankt voor jullie complimenten!

 

 

Deel dit artikel online

Wil je onze brochure ontvangen?

vpo nbbu normeringarbeid mvonederland salesindebouw Stipp